Το PES αλλάζει όνομα σε eFootball και πλέον θα κυκλοφορεί δωρεάν ως Free-To-Play παιχνίδι για κονσόλες PS4, PS5, Xbox One και Xbox Series X/S, PC και κινητά Android και iOS! Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Konami, το eFootball θα εξελίσσεται διαρκώς ενώ στο άμεσο μέλλον θα γίνει ολοκληρωτικά cross-platform, υποστηρίζοντας ακόμα και αγώνες μεταξύ κονσολών και κινητών. Το eFootball θα βασίζεται στη νέα μηχανή γραφικών Unreal Engine και θα έχει τετραπλάσια animations σε σχέση με πέρυσι. Η νέα τεχνολογία Motion Matching που θα χρησιμοποιηθεί για τα animations θα είναι διαθέσιμη σε όλες τις πλατφόρμες και όχι μόνο στις κονσόλες νέα γενιάς. Στο video γίνεται αναφορά και σε 2 modes "Online Leagues" και "Team Building" τα οποία θα προστεθούν στο παιχνίδι το φθινόπωρο. Αργότερα θα είναι διαθέσιμη και η δυνατότητα για Cross-platform αγώνες μεταξύ PC, Xbox και PlayStation. Το eFootball αναμένεται να κυκλοφορήσει το Φθινόπωρο σε PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S, Xbox One, PC, iOS και Android. Δείτε παρακάτω το Intro Video του eFootball :
top of page
Μεταφορά του WeHellas Forum σε νέα πλατφόρμα
Τα δεδομένα από το προηγούμενο Forum δεν μπορούν να μεταφερθούν
Θα πρέπει να δημιουργήσεις νέο λογαριασμό εδώ
bottom of page
Τόσα χρόνια η σύνδεση μεταξύ των παιχτών ήταν με το p2p το οποία είχε lag η delay άλλες φορές ήταν έντονο άλλες πιο ήπιο κτλ.. Αλλά δεν με επηρέαζε σε μεγάλο βαθμό και μπορούσα να παίξω... Κ επίσης εαν είχε lag το είχαν κ οι 2 πλευρές.. Φέτος αποφάσισαν να πανε σε servers, έχει εξαλειφθεί το lag αλλά έχει δημιουργήθει το input lag~ delay, που δεν υποφερεται... Δεν είναι ότι μπορεί για ένα 1,2 sec να αργήσει να δώσει πάσα κτλ.. Κάνει ο παίχτης μια ενέργεια ενώ έχεις την μπαλα την οποία δεν έχεις επιλέξει η όταν έχει input lag η delay οι παίχτες μέσα στο γήπεδο κάνουν κινήσεις άκυρες χωρίς την μπάλα στα πόδια, κινούνται οπου θέλουν αυτοί και διαλύεται ο σχεδιασμός της επίθεσης σού.. Και ξεκάθαρα αλλοιώνεται το αποτέλεσμα και εικόνα του παιχνιδιού.. Κ δυστυχώς παίζω με αυτές τις συνθήκες περιπου 2 εβδομάδες, non stop input lag.. Δεν έπρεπε ποτέ να πάνε σε unreal αλλά να συνέχιζαν με fox engine και ο σκοπός τους να ταν να βελτιωναν και να εμπλουτιζαν το 21..τωρα αυτό το πράγμα θα αργήσει να γίνει ένα νορμάλ ποδόσφαιρακι και εάαν γίνει κιολας