top of page

Αναρτήσεις του Φόρουμ

broxopios
01 Απρ 2022
In Other Video Games
Εδώ και αρκετούς μήνες ασχολούμαι ιδιαίτερα με τα παλιά “arcade” ποδοσφαιράκια και εδώ και ένα μήνα έχω που ασχολούμαι ιδιαίτερα με το Sensible World Of Soccer 96/97. Να πω ότι στην εποχή του δεν το είχα παίξει γιατί δεν είχα ούτε Amiga, ούτε PC. Το γνώριζα σαν όνομα και ήμουν κοντά να το πάρω για το Sega Game Gear, αλλά τελικά ποτέ δεν έγινε η αγορά. Πριν 1 ίσως και περισσότερο χρόνο, το είχα βάλει στο PC, αλλά δεν κατάφερα να το παίξω γιατί είχα προβλήματα με το χειριστήριο και το πληκτρολόγιο με δυσκόλευε αφάνταστα. Έτσι πριν περίπου ένα μήνα και ύστερα από κάποιες αναφορές και αφιερώματα που διάβασα, είπα να το δοκιμάσω έτσι για πλάκα. Να πω ότι υπάρχουν δύο κύριες εκδόσεις. Αυτή του PC και αυτή της Amiga όπου πλέον η τελευταία έχει βγει κανονικά μέσω emulator και για PC. Οι κόντρες για το ποια έκδοση είναι καλύτερη καλά κρατεί, αλλά εύκολα νικητής είναι η Amiga. Και αυτό γιατί στην τελευταία η φυσική μπάλας είναι καλύτερη, οι τερματοφύλακες με βελτιωμένη νοημοσύνη και η απεικόνιση του γηπέδου δείχνει ελαφρώς καλύτερη στην Amiga (λίγο πιο ψηλά και βλέπεις περισσότερο γήπεδο). Ένα θετικό της έκδοσης για PC έναντι αυτής της Amiga, είναι ότι στην πρώτη υπάρχει σχολιασμός, ενώ στη δεύτερη μόνο ήχοι από οπαδούς. Το παιχνίδι περιλαμβάνει 1500 ομάδες και 27000 παίχτες με 65 συνολικά πρωταθλήματα απ’ όλο τον κόσμο. Από modes έχει… Friendly όπου παίζεις απλά φιλικά με όλες τις διαθέσιμες ομάδες. Preset Competition όπου παίζεις κάποιες τυποποιημένες διοργανώσεις (World Cup, Asia Cup, Copa America, CL, UEFA Cup, το παλιό Κυπελλούχων κλπ). Season όπου παίζεις σεζόν από τα 65 πρωταθλήματα που υπάρχουν μαζί με τα κύπελλα τους. Είναι στην ουσία μια απλουστευμένη έκδοση του career, χωρίς μεταγραφές, οικονομικά και κίνδυνο να χάσεις τη θέση σου στη μέση της σεζόν. DIY Competition (Do It Yourself Competition) όπου σου δίνει τρεις επιλογές: League που παίζεις πρωτάθλημα με βαθμολογία. Μπορείς να καθορίσεις το όνομα της λίγκας, ποιους μήνες θα διεξαχθεί (παίζει ρόλο στο τι χλοοτάπητα θα σου βγάζει πιο συχνά. Το χειμώνα θα έχει πιο πολύ βροχή και παγωμένο τερέν). Έχει να βάλεις από 2 έως 24 ομάδες. Επίσης επιλογή για το πόσες φορές οι ομάδες θα παίζουν μεταξύ τους. Από 1 έως 10 φορές. Cup όπου μπορείς πάλι να επιλέξεις το όνομα του Κυπέλου, τους μήνες διεξαγωγής, πόσους γύρους θα έχει (στην ουσία από έναν γύρο, 2 ομάδες – κατευθείαν ο τελικός- έως 6 γύρους με 64 ομάδες). Πόσους αγώνες θα έχει ο κάθε γύρος (1 ή 2). Αν έχει δύο, έχεις την επιλογή να βάλεις να μετράνε και τα εκτός έδρας γκολ. Tournament που στην ουσία έχεις αρχικά ομίλους και στη συνέχεια πάει σε Knock out αγώνες. Ο περιορισμός εδώ είναι ότι πάντα πρέπει να παίζεις με 24 ομάδες. Τέλος το Career mode που είναι το ολοκληρωμένο mode με όλες τις διοργανώσεις και κύπελλα. Ξεκινάς και βάζεις το όνομα του προπονητή και μπορείς να επιλέξεις αν θα παίξεις ως player-coach ή μόνο coach (σε στυλ manager όπου θα ελέγχει η CPU τους παίχτες. Εσύ θα κάνεις καθαρά τον προπονητή). Στη συνέχεια επιλέγεις την ομάδα σου και ξεκινάς την καριέρα σου. Μπορείς να παίξεις έως 20 σεζόν. Έχεις ένα budget που μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για να κάνεις μεταγραφές. Στις μεταγραφές μπορείς να βάλεις δικούς σου παίχτες για πώληση ή να αγοράσεις από άλλες ομάδες. Υπάρχουν λίστες με εγχώριους και ξένους παίχτες προς παραχώρηση, αλλά μπορείς να δοκιμάσεις να πας σε όποια ομάδα θες και να κάνεις προσφορά για έναν παίχτη που θες. Τα χρήματα που πρέπει να δώσεις όμως είναι αρκετά πάνω από την αξία του και αν φυσικά θελήσει η ομάδα να στον δώσει. Υπάρχει επίσης η καρτέλα Job offers όπου βλέπεις αν σε θέλει κάποιος σύλλογος ή Εθνική. Υπάρχει το «Club Business» όπου είναι τα οικονομικά της ομάδας. Αυτά καθορίζονται από παίχτες που αγοράστηκαν και πουλήθηκαν, χρήματα από εισιτήρια, απολαβές παιχτών και γενικά τρέχοντα έξοδα. Κάτι που χρειάζεται προσοχή γιατί αν το balance πάει αρκετά στο μείον, τότε ο πρόεδρος θα αρχίσει τα παράπονα και θα σου ζητάει να βελτιωθούν τα οικονομικά ώστε να μην υπάρχουν επιπτώσεις. Έχουμε ακόμη την καρτέλα «Squad» όπου μπορείς να δεις τα γκολ και τους σκόρερ ανά διοργάνωση, να κάνεις προπόνηση με την β’ ομάδα και να επιλέξεις και να δοκιμάσεις κάποιο σύστημα ή να φτιάξεις το δικό σου. Υπάρχει η καρτέλα «next match» όπου βλέπουμε τα τρέχοντα ματς της αγωνιστικής και τα στατιστικά σκόρερ, πληροφορίες της διοργάνωσης και τους παίχτες κάθε ομάδας. Στη «view competitions» καρτέλα μπορούμε να δούμε τις διοργανώσεις που συμμετέχουμε (κύπελο, πρωτάθλημα, Ευρώπη κλπ). Επίσης εκεί μπορούμε να δούμε και τι έχουμε πετύχει ως προπονητές. Τέλος έχουμε την «view world» καρτέλα όπου μπορούμε να δούμε τι γίνεται στις υπόλοιπες διοργανώσεις από όλες τις διαθέσιμες του παιχνιδιού. Πέρα από τα modes υπάρχουν και κάποιες άλλες επιλογές. Όπως το να κάνουμε edit κάποιο σύστημα. Στην ουσία να δημιουργήσουμε ένα δικό μας και να το χρησιμοποιήσουμε στους αγώνες μας. Επίσης υπάρχουν οι επιλογές για διάρκεια ματς, πως θα είναι ο χλοοτάπητας. Κανονικός, βρεγμένος, λασπωμένος, παγωμένος, μαλακός, στεγνός, σκληρός, ανάλογα τη σεζόν (το χειμώνα πιο συχνά βρεγμένος και παγωμένος, το καλοκαίρι πιο συχνά κανονικός στεγνός κλπ), random επιλογή. Φυσικά κάθε επιλογή χλοοτάπητα επηρεάζει και το πώς συμπεριφέρεται η μπάλα σε αυτόν. Έχει επιλογή για αυτόματο replay στα γκολ, όλοι οι παίχτες να είναι ίδιας δυναμικότητας, να σώζει αυτόματα τα highlight του παιχνιδιού και αν θα έχουμε ήχο στα μενού. Πάμε όμως στο gameplay που είναι και το πιο σημαντικό. Όσοι περιμένετε αργό built-up play, παιχνίδι σκέψης και υπομονής… τσάμπα διαβάζατε τόση ώρα. Είναι παιχνίδι ταχύτητας και το παιχνίδι είναι αυτό που λέμε πάνω-κάτω η μπάλα. Η μπάλα έχει καλή για την εποχή φυσική και μπορούμε να επηρεάσουμε την πορεία της κάνοντας αριστερά ή δεξιά το μοχλό αμέσως μετά την πάσα ή το σουτ. Το γνωστό aftertouch. Πολύ σημαντική και ωραία προσθήκη (όπως ανέφερα και παραπάνω) είναι ότι ανάλογα το τερέν, η μπάλα επηρεάζεται. Δηλαδή αν είναι βρεγμένο, η συρτή πάσα θα σταματήσει πιο γρήγορα. Αν είναι παγωμένο, η μπάλα θα ταξιδεύει πιο γρήγορα, είτε σκάει, είτε τσουλάει κλπ. Επίσης όλοι οι παίχτες έχουν χαρακτηριστικά (εκτός των GK). Passing, Shooting, Heading, Tackling, Ball Control, Speed και Finishing, τα οποία διαφοροποιούν τους παίχτες μεταξύ τους σε πολύ καλό βαθμό. Μπορεί για παράδειγμα να έχεις έναν ταχύτατο παίχτη, αλλά με κακό Ball Control και έτσι να χάνει τη μπάλα αρκετά εύκολα. Από την άλλη να έχεις έναν επιθετικό αργό, αλλά με σουτ φωτιά και όταν βρει χώρο να είναι πραγματική απειλή για την εστία. Έχει κανονικά και τραυματισμούς και όταν κάποιος παίχτης τραυματιστεί, η απόδοσή του επηρεάζεται με αποτέλεσμα η αλλαγή να είναι απαραίτητη. Προσωπικά έχω ξεκινήσει ένα career mode με την ΑΕΚ και μετά από 14 αγωνιστικές με απέλυσαν γιατί πάλευα να ξεφύγω από τις τελευταίες θέσεις. Στη συνέχεια δέχτηκα προσφορά από τον Αθηναϊκό και πλέον είμαι στους στόχους. Παλεύω για την παραμονή. Στην αρχή για κάποιον που δεν είναι εξοικειωμένος με το παιχνίδι, το gameplay μπορεί να του φανεί έως και εξοργιστικό, μιας και δύσκολα θα μπορεί να κρατήσει τη μπάλα στα πόδια ή να αλλάξει κάποιες πάσες και ακόμη περισσότερο να βάλει κάποιο γκολ. Όσο όμως το μαθαίνεις, πρόκειται πραγματικά για ένα πολύ διασκεδαστικό και ευχάριστο παιχνίδι. Τώρα αν κάποιος θέλει να το δοκιμάσει, μπορεί να κατεβάσει από τα παρακάτω λινκ τις αντίστοιχες εκδόσεις για PC ή AMIGA. Σας προτείνω την έκδοση της AMIGA. AMIGA VERSION OF SWOS PC VERSION OF SWOS Επίσης μπορεί κανείς να επισκεφτεί το forum (http://www.sensiblesoccer.de/forum/index.php) που είναι αφιερωμένο στο παιχνίδι και να μάθει πολλά πράγματα. Έχει και την Ελληνική γωνιά εδώ, αλλά δεν είναι καθόλου ενεργή μιας και έχουν μείνει μόνο 2 άτομα που ασχολούνται. Τέλος κάθε χρόνο γίνεται ένα διήμερο event με τουρνουά σε όλες τις δημοφιλής εκδόσεις του SWOS. Φέτος αυτό θα πραγματοποιηθεί στο Almelo της Ολλανδίας. "Το συγκεκριμένο ποστ δημιουργήθηκε στο παλιό domain wehellas.gr στις 25 Ιουλίου 2016"
Sensible World Of Soccer 96-97 (SWOS) content media
3
0
19
broxopios
01 Απρ 2022
In Other Video Games
Το Active Soccer 2 (AS2) είναι ένα ποδοσφαιράκι που έχει κυκλοφορήσει σε κινητά-τάμπλετ (android, iOS & windows, blackberry), αλλά και στο PC. Είναι μια αναβίωση του Sensible World of Soccer (SWOS) και του Kick Off και δημιουργός του είναι ο Gianluca Troiano. Φυσικά στόχος του δεν είναι να ανταγωνιστεί τα PES + FIFA, αλλά να προσφέρει ένα εναλλακτικό είδος ποδοσφαίρου μέσα από την ελευθερία που δίνει. Ψάχνοντας τελικά κι εγώ κάτι διαφορετικό από τα PES + FIFA, το δοκίμασα και μπορώ να πω ότι είναι πολύ ενδιαφέρον. Η ελευθερία που προσφέρει είναι φοβερή, ακόμη και το κράτημα της μπάλας δεν είναι αυτόματο (εκτός αν αφήσεις default τις ρυθμίσεις). Έχει μόνο 2 κουμπιά. Ένα για πάσα και ένα για σουτ. Και τα δύο όμως μπορείς να χρησιμοποιήσεις για πάσες, σουτ, σέντρα. Ανάλογα πως θες να πάει η μπάλα. Γενικά είναι πολύ περίεργο στην αρχή και για όσους δεν είχαν ασχοληθεί καθόλου με το swos, το kick off ή έστω το tehkan world cup, δεν ξέρω κατά πόσο θα κολλήσουν. Από modes έχει να παίξεις απλά φιλικά με συλλόγους (800 ομάδες) και εθνικές, έχει πρωταθλήματα, career mode, προπόνηση και online παιχνίδι (cross platform). Ένα καλό στοιχείο είναι ότι καταλαβαίνεις τις διαφορές στους παίχτες. Ποιος είναι τεχνίτης, γρήγορος, δυνατός. Δεν το περίμενα πραγματικά. Μπορείς στα σουτ και τις πάσες να επηρεάσεις την τροχιά της μπάλας (aftertouch). Έχει καιρικές συνθήκες που επηρεάζουν τη μπάλα (ηλιοφάνεια, βροχή, χιόνη, άνεμος). Φυσικά υπάρχουν και αρκετά αρνητικά. Το γεγονός ότι έχει επιλέξει έναν απλό τρόπο χειρισμού με δύο κουμπιά, κάποια στοιχεία δεν είναι καλά εκτελεσμένα. Για παράδειγμα έχει επιτάχυνση που εκτελείται με ένα γρήγορο διπλό πάτημα του αριστερού μοχλού προς το μέρος που θες να τρέξεις. Κάτι όμως εντελώς άχρηστο αφού και γρήγορα να το κάνεις, ο παίχτης επιβραδύνει για λίγο μιας και αφήνεις τον μοχλό. Επίσης δεν εκτελείται πάντα κι έτσι για μένα αυτό το στοιχείο δε βολεύει καθόλου. Εδώ θα έπρεπε να υπάρξει ένα νέο ξεχωριστό πλήκτρο. Επίσης ένα μεγάλο μείον είναι η αλλαγή παίχτη που γίνεται αυτόματα, χωρίς τη δυνατότητα να αλλάξεις σε αυτόν που θες. Έτσι πολλές φορές ψάχνεις απεγνωσμένα να αλλάξεις σε συγκεκριμένο παίχτη αλλά το σύστημα αλλά σε αυτό που θέλει αυτό. Μάλιστα πολλές φορές έχεις παίχτη πιο κοντά στον αντίπαλο με τη μπάλα, αλλά δε σου τον δίνει για έλεγχο. Κι εδώ χρειάζεται νέο ξεχωριστό πλήκτρο. Η ΑΙ τρώει μερικά κολλήματα σε ορισμένα σημεία. Δηλαδή βλέπουμε παίχτες να μαγκώνουν, ή να χάνουν τη μπάλα χωρίς λόγο. Τώρα σε touch χειρισμό εγώ δε βολεύομαι καθόλου. Γενικά δεν μπορώ τον χειρισμό αφής. Με μοχλό όμως είναι κάτι πολύ διαφορετικό και πιο ωραίο. Παρά τα παραπάνω αρνητικά, το παιχνίδι είναι πολύ διασκεδαστικό και δίνει κάτι διαφορετικό σε σχέση με το FIFA - PES. Για την ιστορία ξεκίνησα ένα career mode από την 5η Αγγλίας με την kidderminster και στα 8 ματς που έχω παίξω έχω 8 διαδοχικές ήττες. Θέλει αρκετή δουλειά στο να συνηθίσεις τα κοντρόλ, αλλά επέλεξα τη δύσκολη οδό με όλα τα στοιχεία manual. Πάσες, κίνηση παίχτη, ντρίμπλα. Κάποια στιγμή θα ξεκινήσουν και οι νίκες που θα πάει. Παρακάτω δίνω το επίσημο site, το trailer αλλά και ένα gameplay video από tablet. http://www.thefoxsoftware.com/ ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Να πω ότι ο δημιουργός έχει ετοιμάσει μια νέα έκδοση του παιχνιδιού η οποία αρχικά θα κυκλοφορήσει για το XBOX ONE και ύστερα για PC και άλλες πλατφόρμες. Η ονομασία του είναι Active Soccer 2 DX (η deluxe έκδοση). Όπως αναφέρει η συγκεκριμένη έκδοση θα είναι πιο smooth σε γραφικά και κίνηση, θα έχει καλύτερη ΑΙ, ανανεωμένα ρόστερ και ομάδες. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Επίσης μετά την κυκλοφορία του Active Soccer 2 DX, o δημιουργός σκέφτεται να ξεκινήσει το Active Soccer 3 το οποίο είπε ότι θα είναι παιχνίδι με μεγαλύτερο budget, νέα γραφικά και ήχο, πολύ βελτιωμένη ΑΙ. "Το συγκεκριμένο ποστ δημιουργήθηκε στο παλιό domain wehellas.gr στις 13 Μαρτίου 2016"
Active Soccer 2 content media
2
2
42
broxopios
01 Απρ 2022
In Other Video Games
Με αφορμή το Kick Off Revival ήθελα να κάνω ένα τόπικ για ένα από τα πιο δημοφιλή ποδοσφαιράκια. Προσωπικά έχω παίξει ελάχιστα αφού ποτέ δεν είχα υπολογιστή και έτσι δεν το γνωρίζω καλά. Βέβαια το είχα κατεβάσει μια περίοδο, αλλά χωρίς να του δώσω χρόνο. Βέβαια στο gameboy είχα λιώσει το Super Kick Off, αλλά απ' ότι ακούω, δεν ήταν και η πιο πετυχημένη έκδοση. Έτσι παρακάτω θα βάλω ένα αφιέρωμα που βρήκα από ένα site, και ήθελα όσοι το έχουν παίξει να πουν εντυπώσεις και σχόλια για τα παλιά, αλλά και τι περιμένουν από το νέο Kick Off Rivival, που όπως ανακοίνωσε ο δημιουργός Dino Dini, θα είναι 3d, αλλά πιστό στην αίσθηση του παρελθόντος. Η ανακοίνωση στο blog του playstation http://blog.eu.playstation.com/2015/10/14/dino-dinis-kick-off-revival-is-coming-exclusively-to-ps4-and-ps-vita/ Παρακάτω το βίντεο με την ανακοίνωση του Dino Dini. Και ακολουθεί το αφιέρωμα με την ιστορία του παιχνιδιού. Η αγορά των ποδοσφαιρικών video games είναι σίγουρα από τις πιο δημοφιλείς στο παρόν της βιομηχανίας. Τα τελευταία χρόνια η μάχη ανάμεσα στα PES και FIFA είναι η μοναδική που υφίσταται, ωστόσο για να φτάσουμε ως εδώ, το είδος πέρασε από 40 κύματα. Αλλαγές επί αλλαγών, εναλλακτικοί τρόποι απεικόνισης, νέες τακτικές, πιο απλός χειρισμός, τα πρώτα δείγματα management και αρκετά ακόμη χαρακτηριστικά πέρασαν το «ηλεκτρονικό ποδόσφαιρο» από τα πιο απλά στα -σημερινά- αρκετά πιο σύνθετα. Πριν από περίπου δύο χρόνια φτιάξαμε με τον Ηλία Πέππα ένα αφιέρωμα στα καλύτερα retro ποδοσφαιράκια και καλό θα ήταν να του ρίξετε μια ματιά αν το χάσατε. Ένα από τα games που πρωταγωνίστησε σε αυτό το αφιέρωμα ήταν -αναμενόμενα- το Kick Off. Η σειρά Kick Off αποτελεί ένα από τα πιο χαρακτηριστικά δείγματα του πως έβλεπε η βιομηχανία του gaming το ποδόσφαιρο πριν από αρκετά χρόνια. Η πρώτη εμφάνιση τίτλου έγινε με το Kick Off το 1989 σε εκδόσεις για Amiga και Atari ST μέσα από το δίκτυο διανομής της Anco και την υπογραφή του δημιουργού Dino Dini. Ο Βρετανός Dini αφιερώθηκε στο ποδόσφαιρο και ασχολήθηκε αποκλειστικά με τη δημιουργία τίτλων για το δημοφιλές άθλημα, όπως τα Kick Off, Player Manager και Dino Dini's Football. Η πορεία του στη δημιουργία ποδοσφαιρικών games σταμάτησε το 1994 με το Dino Dini’s Soccer για το Mega Drive της SEGA και αν και προσπάθησε να επανέλθει το 2004 με το Total Control Football (αρχικά γνωστό ως Soccer 3), δεν τα κατάφερε αφού η DC Studios αποφάσισε να ακυρώσει το project. Όπως αναφέραμε λοιπόν, το Kick Off κυκλοφόρησε τον Ιούλιο του 1989 και κατάφερε να μαγέψει το ποδοσφαιρόφιλο κοινό. Προσέφερε μια οπτική ακριβώς πάνω από τον αγωνιστικό χώρο ακολουθώντας την μπάλα και τον αρκετά γρήγορο ρυθμό του αγώνα. Σε αντίθεση με το Microprose Soccer που είχε προηγηθεί (και αποτέλεσε τον προάγγελο του Sensible Soccer), το Kick Off προσέφερε ένα πιο δύσκολο μοντέλο χειρισμού, το οποίο όμως έκανε τους κριτικούς να το λατρέψουν και να το βαθμολογήσουν στα τότε Μέσα με σκορ σχεδόν στο επίπεδο του 9/10. Η μπάλα δεν κολλούσε στα πόδια του παίκτη, αλλά κινούταν μπροστά του και ως εκ τούτου, η οποιαδήποτε μη μελετημένη κίνηση οδηγούσε σε απώλειά της. Επίσης σημαντικό είναι το γεγονός ότι στο Kick Off έχουμε τις πρώτες εμφανίσεις του διαιτητή ενός ποδοσφαιρικού αγώνα, αν και δεν συμμετείχε ιδιαίτερα στην εξέλιξη με κάποιο τρόπο. Το κλασικό κόλπο με το σουτ-λόμπα που πέρναγε τη μπάλα πάνω από τον τερματοφύλακα και την έστελνε στα δίχτυα αποτελεί έως και σήμερα ένα από τα πιο βασικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα της σειράς και οι παίκτες της εποχής το χρησιμοποιούσαν κατά κόρον. Η ιδέα ενσωμάτωσης κάποιων στοιχείων διαχείρισης της ομάδας μας φέρνει στο 1990 με τον Dino Dini να παρουσιάζει το Player Manager. Ο παίκτης αναλάμβανε το ρόλο ενός νεαρού ποδοσφαιριστή που είχε διπλό ρόλο (player-manager) αναλαμβάνοντας τις τύχες μιας ομάδας στην τρίτη εθνική κατηγορία. Ήταν η πρώτη φορά που αυτά τα δύο είδη gameplay συνδυάζονταν και παρόλα τα σημαντικά προβλήματα στα της «δράσης», ο τίτλος έμεινε στην ιστορία της σειράς. Λόγω περιορισμών σε επίπεδα μνήμης, οι παίκτες μπορούσαν να επιλέξουν μόνο 10 ομάδες στις 2 επάνω κατηγορίες (πρώτη και δεύτερη εθνική) και 12 στις 2 κάτω κατηγορίες (τρίτη και τέταρτη εθνική), ενώ ιδιαίτερη εντύπωση έκανε και η επιρροή του δυστυχήματος στο Heysel στην απουσία αγγλικών ομάδων. Το Player Manager κυκλοφόρησε σε εκδόσεις για Amiga, Atari, συστήματα με MS-DOS και αργότερα για PlayStation. Η ώρα του sequel δεν άργησε και το 1990 ήρθε η ώρα για το Kick Off 2. Ο τίτλος χαρακτηρίστηκε από σημαντικές αλλαγές και προσθήκες, διατηρώντας ωστόσο το ρυθμό των αγώνων. Η κλίμακα του γηπέδου αποδιδόταν με μεγαλύτερη αληθοφάνεια, ενώ και τα league και cup tournament modes γέμιζαν ώρες ενασχόλησης το προϊόν. Μάλιστα, για να συνδεθεί το sequel με το Player Manager, οι παίκτες που είχαν αγοράσει το δεύτερο μπορούσαν να περάσουν μια ομάδα με την τακτική τους στο πρώτο και να αντιμετωπίσουν μια αντίστοιχη σε μονό αγώνα ή τουρνουά κυπέλλου. Οι παίκτες είχαν τη δυνατότητα να αλλάξουν χρώματα στις εμφανίσεις, τα replay τον τερμάτων μπορούσαν να αναπαραχθούν σε κανονική και αργή ταχύτητα, ενώ πλέον και οι διαιτητές παρουσιάζονταν με μεγαλύτερη ποικιλία. Αλλαγές είχαμε και στην ΑΙ που πλέον έκανε τους αγώνες πιο δύσκολους, ενώ για πρώτη φορά έξτρα περιεχόμενο μπορούσε να προστεθεί στον τίτλο με την αγορά expansion disks. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα τέτοιου expansion disk ήταν το Final Whistle που κυκλοφόρησε το 1991 και προσέφερε για πρώτη φορά στη σειρά τον κανόνα του offside, αν και όχι πάντα με το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Από πλευράς expansion disks κυκλοφόρησαν ακόμη τα Giants of Europe, Return to Europe, Winning Tactics, Maths Disk και Super League. O Dino Dini συνέχισε να εργάζεται στη σειρά Kick Off για να δώσει στην κυκλοφορία το Kick Off 3, ωστόσο ήρθε σε σύγκρουσε με την Anco και αναγκάστηκε να αποχωρήσει. Η Anco διατήρησε τα δικαιώματα για την ονομασία και ο Dino Dini πήρε το game και το πήγε στην Virgin Interactive. Η «δική του» έκδοση για το Kick Off 3 κυκλοφόρησε ως Goal! παρουσιάζοντας αρκετές ομοιότητες με το Kick Off 2, αλλά ενσωματώνοντας τις πάσες με μία επαφή (σαν αυτές του Sensible Soccer), περισσότερα menu και επιλογές, αλλά και βελτιωμένο μηχανισμό επιτάχυνσης των παικτών. Το 1994 κυκλοφόρησε για το SEGA Mega Drive το Dino Dini’s Soccer, μία βελτιωμένη έκδοση του Goal! που προσέφερε πολλές αλλαγές, βελτιώσεις, αλλά και δυνατότητα για συμμετοχή τεσσάρων παικτών. Σε αυτό τον τίτλο βέβαια δεν υπήρχε ανάμειξη του δημιουργού και όπως ήταν λογικό άρχισαν να υπάρχουν οι πρώτες προστριβές με την Virgin Games σχετικά με την ανάμειξη του ονόματός του σε κάτι που εν τέλει δεν έφερε τη δημιουργική του σφραγίδα. Εκμεταλλευόμενη αυτή την άσχημη εξέλιξη, η Anco ανέθεσε στον Steve Screech (συνδημιουργό της σειράς) την ανάπτυξη του Kick Off 3 που έκανε την εμφάνισή του το 1994, αλλά δεν κατάφερε να αποσπάσει θετικές κριτικές. Η βασικότερη αλλαγή του ήταν η μετάβαση από την κλασική top down 2D οπτική σε ισομετρική. Από αυτό το σημείο και έπειτα εντοπίζεται η καταστροφή του franchise. Ακολούθησαν οι κυκλοφορίες των Kick Off 96, Kick Off 97 και Kick Off 98 με πολύ μέτριες κριτικές, ενώ το 1998 το Kick Off World έκανε την εμφάνισή του στο πρώτο PlayStation. Κάπου εκεί αρχίζει να κάνει έντονη την εμφάνισή της η ΕΑ με τη σειρά FIFA, με τα γνωστά αποτελέσματα. Η Anco στη συνέχεια επένδυσε στη σειρά Player Manager με τη συμμετοχή ακόμη και γνωστών ανθρώπων του χώρου όπως ο Sir Alex Ferguson και ο Kevin Keegan, ωστόσο η πτωτική πορεία δεν αποφεύχθηκε ούτε για αυτό το franchise. Μοναδική ένδειξη ότι η σειρά Kick Off ζει υπάρχει πλέον μόνο από την πλευρά του τρις παγκόσμιου πρωταθλητή του Kick Off 2 Gianluca Troiano, ο οποίος έχει ξεκινήσει από το 2004 την ανάπτυξη του project Throw In. Πρόκειται για ένα remake του Kick Off 2 με τρισδιάστατη μηχανή γραφικών, με διάφορες beta εκδόσεις να έχουν κάνει την εμφάνισή τους τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο, το 2012 η ομάδα ανάπτυξης ανακοίνωσε το Active Soccer, το οποίο και αποτελεί την τελική έκδοση όλων αυτών των δοκιμαστικών και θα κάνει την εμφάνισή του σε εκδόσεις για iPhone και iPad. Για τους fans του Kick Off υπάρχει το Kick Off Association (K.O.A.), το οποίο ιδρύθηκε από τους Gunther Wening και Jan Tijssen το 2001 και μετράει αρκετές εκατοντάδες μέλη από όλο τον κόσμο. Μάλιστα, σε ετήσια βάση διοργανώνεται παγκόσμιο τουρνουά στο Kick Off 2, ενώ -όπως ήταν λογικό- συμμετέχει και στο beta testing του Throw In. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την οργάνωση στην επίσημη ιστοσελίδα της. Αναλυτικά, η ιστορία του Kick Off περιλαμβάνει τις παρακάτω παραγωγές: 1989: Kick Off 1998: Kick Off Extra Time 1990: Franco Baresi World Cup Kick Off 1990: Player Manager 1990: Kick Off 2 1990: Kick Off 2 World Cup 90 1990: Kick Off 2: Giants of Europe (expansion disk) 1991: Kick Off 2: The Final Whistle (expansion disk) 1991: Kick Off 2: Return to Europe (expansion disk) 1991: Kick Off 2: Winning Tactics (expansion disk) 1991: Kick Off 2: Super League (expansion disk) 1991: Kick Off 2: Maths Disk (expansion disk) 1991: Super Kick-Off 1994: Kick Off 3 1997: Kick Off 97 1998: Kick Off 98 1998: Kick Off World 2002: Kick Off 2002 Πηγή "Το συγκεκριμένο ποστ δημιουργήθηκε στο παλιό domain wehellas.gr στις 15 Οκτωβρίου 2015"
Kick Off - Revival content media
3
0
16
broxopios
01 Απρ 2022
In Other Video Games
Πρέπει να παραδεχτώ ότι περνάω arcade φάση στα ποδοσφαιράκια. Έτσι ύστερα από το Kick-off Revival και Active Soccer 2, θέλω να μιλήσω για το Sociable Soccer το οποίο δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη. Δημιουργός του είναι και ο εκ των δημιουργών του πολύ γνωστού Sensible Soccer & Sensible World of Soccer (SWOS). Το όνομα αυτού, Jon Hare. Επειδή τα δικαιώματα του SWOS τα έχει ακόμη η codemaster, ο Jon Hare άλλαξε το όνομα σε Sociable Soccer. Για την κάλυψη της χρηματοδότησης, ο Hare επέλεξε αρχικά το kickstarter όπου έβαλε ελάχιστο όριο τις 300,000 λίρες. Ωστόσο διέκοψε την προσπάθεια (μάζεψε γύρω στις 35,000 λίρες), αλλά είπε ότι το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει κανονικά. Η ομάδα του, η οποία εδρεύει στη Φινλανδία, περιλαμβάνει άτομα με εμπειρία στο gaming που έχουν ασχοληθεί με παιχνίδια όπως το Max Payne, Alan Wake, Quantum Break και Pro Evolution Soccer. Το Sociable Soccer ακολουθεί τα βήματα του SWOS που στην ουσία είναι ένα γρήγορο ποδοσφαιράκι που βασίζεται στο passing game και την ελευθερία που προσφέρει. Από πολλούς το Sensible Soccer θεωρείται ότι άλλαξε πολλά πράγματα στα ποδοσφαιράκια και υπάρχει μεγάλη κοινότητα που ασχολείται με patch και διοργανώνουν πρωταθλήματα online & offline. Μάλιστα κάθε χρόνο έχουν ένα διήμερο event που το ονομάζουν "SensibleDays", όπου επιλέγουν μια πόλη και μαζεύονται άτομα από την Ευρώπη και διοργανώνονται πρωταθλήματα (σε σπίτι) στις κύριες εκδόσεις που έχει βγει το παιχνίδι. Το Sociable Soccer θα περιλαμβάνει 1000 συλλόγους και εθνικές ομάδες, με περίπου 20000 παίχτες. Η παρούσα έκδοση δε θα έχει career mode, αλλά θα έχει να παίξεις και να φτιάξεις πρωταθλήματα (πχ Premier League, Champions League), να παίξεις με φίλους όπου θα υποστηρίζει έως και 8 παίχτες σε τοπικό δίκτυο. Το μεγάλο στοίχημα του Sociable Soccer όμως, είναι το online multiplayer που θα προσπαθήσει να προσφέρει κάτι νέο και διαφορετικό. Ξεκινώντας το παιχνίδι, θα σου ζητήσει να φτιάξεις το προφίλ σου. Θα δημιουργήσεις το avatar σου μέσω μιας 3d φιγούρας με πολλές επιλογές επεξεργασίας, το οποίο θα αντιπροσωπεύει τον εαυτό μας. Επίσης Θα δηλώσεις ένα username, τη χώρα που είσαι πχ Ελλάδα και την ομάδα σου πχ ΑΕΚ. Στη συνέχεια θα σου ζητήσει να συμμετάσχεις σε κάποια φυλή (clan). Πχ στην Death Metal Utd, Jedis κλπ. Όταν συνδεθείς online, θα ξέρει ότι είσαι από Ελλάδα, ότι υποστηρίζεις την ΑΕΚ και ότι παίζεις πχ για την Death Metal Utd φυλή. Θα έχεις τη δυνατότητα να παίξεις με αρκετές άλλες ομάδες. Πχ εναντίον της Chelsea ή της Benfica. Και μια σειρά από άλλους αντιπάλους. Εκπροσωπείς όμως την AEK αλλά και τη Death Metal utd. Επίσης μπορείς να παίξεις με την Εθνική Ελλάδος (που επέλεξες), ενάντια σε άλλες εθνικές, ή την Death Metal utd ενάντια σε άλλες φυλές και οι παίχτες κάθε φυλής στην 11αδα θα είναι τα avatar που έχουν φτιάξει οι χρήστες. Έτσι μπορείς οποιαδήποτε στιγμή να εκπροσωπήσεις οποιαδήποτε από τις τρεις κατηγορίες έχεις επιλέξει. Τα παιχνίδια με εθνικές θα είναι λίγα γιατί είναι πιο σημαντικά. Και όλο αυτό θα χωριστεί σε divisions. Ισως σε στυλ FIFA. Κάθε κατηγορία μπορεί να έχει για παράδειγμα 50 ομάδες με τις οποίες μπορείς να παίξεις και θα παλεύεις για τη θέση σου στον βαθμολογικό πίνακα σε εβδομαδιαία βάση με promotion & relegation, ανάλογα τους βαθμούς που έχεις μαζέψει. Φυσικά αυτοί που έχουν επιλέξει πχ Chelsea θα είναι πολλοί περισσότεροι από αυτούς της ΑΕΚ, όμως θα υπάρχει ένας μέσος όρος πόντων από κάθε παιχνίδι. Αυτό θα το δούμε στην πράξη πως ακριβώς το εννοεί. Πιο πάνω είπα ότι το avatar που θα φτιάχνουμε στην αρχή, θα χρησιμοποιείται όταν παίζουμε με τη φυλή μας ενάντια σε άλλες. Επίσης όταν παίζουμε παιχνίδια με την ομάδα μας, την ΑΕΚ πχ, οι παίχτες θα έχουν τα χαρακτηριστικά των πραγματικών παιχτών. Αν τα πάμε αρκετά καλά με την ΑΕΚ, θα κληθεί ο χαρακτήρας μας να παίξει με την ΑΕΚ. Έτσι μπορούμε να επιλέξουμε μια θέση (πχ επιθετικός). Αν ο χαρακτήρας μας τα πάει αρκετά καλά με την ΑΕΚ, τότε μπορεί να κληθεί στην Εθνική Ελλάδος και έτσι να παίξει και εκεί. Μπορώ να πω αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα. Αν το gameplay είναι καλό και διασκεδαστικό, που είναι και ο στόχος του παιχνιδιού, τότε θα έχει ενδιαφέρον το online κομμάτι το οποίο δείχνει να προσφέρει κάτι διαφορετικό. Έτσι λοιπόν το Sociable Soccer, αν όλα πάνε καλά, θα κυκλοφορήσει για PS4, XBOX1, PC, Android & iOS στο πρώτο εξάμηνο του 2017.  Επίσημο blog: http://sociablesoccer.com/ Twitter: https://twitter.com/Sociable_Soccer  Facebook: https://www.facebook.com/Sociable-Soccer-698439276953655/?fref=ts Το κανάλι στο youtube με όλα τα βίντεο: https://www.youtube.com/channel/UCr8k66WzcsuzQQRZXu3_qGQ/videos Μερικά άρθρα: http://www.arcadeattack.co.uk/sociable-soccer/ "Το συγκεκριμένο ποστ δημιουργήθηκε στο παλιό domain wehellas.gr στις 16 Μαρτίου 2016"
Socciable Soccer content media
2
2
28

broxopios

Περισσότερες ενέργειες
bottom of page